FAQ webshop

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het bedrag van de aankoop. Onder € 80 wordt er € 60 aangerekend voor de verzending. Boven € 80 is de verzending gratis.

Wat is de levertermijn?

Afhankelijk van de voorraad is er een levertermijn van 3 tot 5 werkdagen. Indien langer, zal u door ons op de hoogte gehouden worden.

Hoe wordt mijn aankoop verzonden?

De verzending van uw aankoop gebeurt via Bpost. U kan zelf kiezen bij het afrekenen waar u het pakket wilt laten leveren. Dit kan thuis, op het kantoor of in een postkantoor. Indien anders gewenst, mag u steeds met ons contact opnemen.

Kan ik mijn aankoop retourneren?

Ja, dit kan. Bij uw aankoop zit een retourformulier en retourlabel. Vul dit retourformulier in en plak het retourlabel op de doos. Brengt dit pakket binnen bij uw postkantoor. Nadien zal u een terugbetaling ontvangen.

Kan ik mijn aankoop reserveren in de winkel?

Kies bij het afrekenen voor de optie ‘afhalen’. Uw aankoop zal in de winkel gereserveerd worden.

Hoe kan ik online betalen?

De betaalmogelijkheden zijn bancontact of KBC online. Indien u anders had gewenst, laat het ons zeker weten.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, dit is niet noodzakelijk. Je kan gewoon als gast een aankoop doen.

Is mijn betaling veilig?

Dankzij onze betaalpartner KBC beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Van zodra je de stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op ‘bestelling plaatsen’, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van onze betaalpartner KBC. Je betaalgegevens worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Kan ik mijn pakket volgen?

Je krijgt van BPost een traceercode toegestuurd, zodat je uw pakket kan volgen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Je kan het pakket de volgende dag afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.